Postanowienia ogólne
- Sprzedaż towarów oferowanych w sklepie internetowym „Pracownia Papieru” działającym pod adresem www.Pracownia.Papieru.pl odbywa się na zasadach niniejszego Regulaminu.
- Sklep internetowy Pracownia Papieru jest prowadzony przez przedsiębiorcę pod firmą Dariusz Sobik z siedzibą w Bielsko-Biała, ul. Sportowców 5b, wpisany do Ewidencji Działalności Gospodarczej (https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg) NIP 6521500168, REGON 276146830.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu oraz zobowiązaniem ze strony Klienta do przestrzegania zawartych w nim zasad.
Oferta handlowa / Ceny
- Sklep Pracownia Papieru oferuje produkty z papieru ręcznie czerpanego we własnym warsztacie.
- Zdjęcia towarów prezentowanych na stronie internetowej sklepu Pracownia Papieru, z uwagi na specyfikę wykorzystywanych do wyrobu materiałów, mogą nieznacznie odbiegać od oryginału w zakresie kolorów, odcieni, itp. Różnice tego rodzaju nie są traktowane jako wada i nie stanowią podstawy do odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży bądź złożenia reklamacji przez Klienta.
- Ceny wszystkich towarów wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto.
- Koszty dostawy towaru obciążają zamawiającego.
- Cena staje się wiążąca dla stron transakcji z chwilą przyjęcia i potwierdzenia zamówienia do realizacji.
- Sklep Pracownia Papieru zastrzega sobie prawo do zmian w cenniku towarów znajdujących się w ofercie, dodawania nowych towarów do oferty oraz przeprowadzania akcji promocyjnych i wyprzedaży.
- Akcje promocyjne nie dotyczą zamówień znajdujących się w fazie realizacji.
Zamówienia
- Zamówienie złożone przez Klienta na stronie www.Pracownia Papieru.pl stanowi ofertę w rozumieniu przepisów prawa cywilnego. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji zostaje zawarta umowa sprzedaży na warunkach indywidualnie uzgodnionych z Klientem.
- Poprawne złożenie zamówienia wymaga uprzedniej rejestracji Klienta – podania danych osobowych, adresowych i kontaktowych.
- Przyjęcie zamówienia do realizacji zostaje potwierdzone przez sklep Pracownia Papieru drogą e-mail w terminie do 2-3 dni roboczych od daty jego wpływu.
- Klient może anulować złożone zamówienie bądź dokonać jego zmiany, jednak nie później niż w ciągu 24 godzin licząc od daty jego złożenia.
- Sklep Pracownia Papieru zastrzega sobie prawo do telefonicznej weryfikacji zamówienia Klienta. Brak możliwości kontaktu z Klientem i przeprowadzenia weryfikacji zamówienia skutkuje wstrzymaniem jego realizacji.
- W przypadku jednoczesnego zamówienia tego samego produktu przez kilku Klientów, ze względu na możliwość występowania pojedynczych egzemplarzy, sklep będzie realizował pierwsze złożone zamówienie oraz niezwłocznie poinformuje o zaistniałej sytuacji.
- W przypadku zamówień towarów oznaczonych dopiskiem “NA ZAMÓWIENIE” czas realizacji będzie potwierdzony w korespondencji e-mail i może wynieść do 14 dni roboczych ze względu na proces produkcji papieru.
- Realizacja zamówień odbywa się według kolejności ich składania.
- Termin realizacji zamówienia wynosi 3-5 dni roboczych w przypadku zamówienia:
a.) za pobraniem
b.) płatnego przelewem lub kanałem szybkich płatności internetowych – licząc od daty wpływu należności za zakupione towary na rachunek bankowy lub konto sklepu Pracownia Papieru.
- Sklep Pracownia Papieru nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie zamówionych towarów spowodowane przez firmę przewozową realizującą dostawę zamówienia (Poczta Polska S.A.)
Płatności
- Klient sklepu Pracownia Papieru ma możliwość dokonania płatności za zamówione towary:
a.) za pobraniem,
b.) w formie przedpłaty przelewem bankowym. Należność w formie przedpłaty należy regulować na rachunek bankowy: Dariusz Sobik, numer 66 1140 2004 0000 3102 7749 1779. W treści polecenia przelewu należy umieścić numer zamówienia.
c.) za pośrednictwem szybkich płatności elektronicznych Tpay.com
Dostawa towarów / Niezgodność przesyłki z zamówieniem
- Dostawy towarów realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. (envelo.pl) zgodnie z obowiązującym w niej regulaminem.
- Dostawa zamówionych towarów dokonywana jest na adres wskazany przez Klienta, do jego rąk lub osoby upoważnionej do odbioru. W przypadku zwrotu przesyłki do nadawcy z powodu braku jej odbioru przez Klienta, sklep Pracownia Papieru niezwłocznie skontaktuje się z Klientem celem ustalenia nowego terminu dostawy. W takim przypadku koszty ponownej dostawy przesyłki ponosi Klient.
- Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem na dokumencie dostawy. Do przesyłki dołączany jest rachunek uproszczony.
- Z chwilą odbioru przesyłki, na Klienta przechodzi prawo własności towarów oraz niebezpieczeństwo przypadkowej ich utraty lub uszkodzenia.
- Uszkodzenie przesyłki w czasie transportu powinno być potwierdzone protokołem reklamacji z podpisem pracownika firmy realizującej dostawę sporządzonym w momencie odbioru przesyłki. Protokół należy przesłać na adres siedziby sklepu Pracownia Papieru w terminie 3 dni od daty jego sporządzenia.
- Reklamację z tytułu niezgodności towaru ze złożonym zamówieniem Klient zobowiązany jest zgłosić na adres siedziby sklepu Pracownia Papieru w terminie 3 dni od daty odbioru przesyłki. Rozpatrzenie reklamacji z tego tytułu następuje w terminie 7 dni od daty jej doręczenia.
Zwrot towarów
- W przypadku gdy zakupiony towar nie spełnia oczekiwań Klienta, ma on prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty dostarczenia towaru (ustawa z dnia 02 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny – Dz. U. nr 22, poz. 271 ze zm.)
- Zwracane towary wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i oryginałem dowodu zakupu Klient zobowiązany jest odesłać na własny koszt na adres sklepu Pracownia Papieru. Zwracane towary muszą posiadać niezniszczone opakowanie, być kompletne, nieuszkodzone i nie mogą nosić śladów użytkowania.
- Zwrotu należności uiszczonych przez Klienta sklep Pracownia Papieru dokonuje w terminie 5 dni roboczych od daty doręczenia przesyłki, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
Reklamacje
- Reklamację odnośnie wady towaru należy zgłosić na piśmie, na adres sklepu Pracownia Papieru, w terminie 7 dni od daty ujawnienia wady. Odesłanie wadliwego towaru przez Klienta następuje po uprzednim ustaleniu terminu zwrotu, na koszt Klienta.
- Reklamacja podlega rozpatrzeniu w terminie 14 dni licząc od daty dostarczenia przesyłki na adres siedziby sklepu Pracownia Papieru. O wyniku rozpoznania reklamacji Klient zostanie powiadomiony na piśmie na adres wskazany jako adres do korespondencji.
- W przypadku zasadności reklamacji, wadliwy towar podlega naprawie na koszt sklepu Pracownia Papieru. W przypadku braku takiej możliwości Klient otrzyma zwrot należności w terminie 5 dni roboczych, przelewem na wskazany rachunek bankowy. Ponadto Klient otrzyma zwrot kosztów odesłania towaru na adres sklepu Pracownia Papieru.
- Ze względu na ręczny sposób produkcji oraz naturalne (nieregularne) krawędzie, zakładam możliwość różnic w wymiarze na poziomie +/- 3 mm, jak również nie gwarantuję 100% zgodności i powtarzalności koloru w różnych partiach papieru. Do produkcji nie używam wybielaczy przez co mogą pojawić się nieznaczene przebarwienia i zanieczyszczenia masy papierniczej.
Ochrona prywatności
- Złożenie zamówienia w sklepie Pracownia Papieru jest równoznaczne z wyrażeniem zgody Klienta na przechowywanie i przetwarzanie przez właściciela sklepu internetowego danych osobowych niezbędnych do optymalizacji oferty oraz komunikacji stron transakcji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002r., nr 101, poz. 926 ze zm.)
- Wraz z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu Klient wyraża zgodę na otrzymywanie drogą e-mailową informacji bezpośrednio związanych z realizacją złożonego zamówienia.
Dane kontaktowe
Korespondencję, uwagi, propozycje, komentarze proszę kierować na adres:
Dariusz Sobik, skr. poczt. 220, 43-300 Bielsko-Biała
e-mail: biuro (at) papieru.pl,
tel +48 732 003 138